dimarts, 14 d’abril del 2015

ROBÒTICA I IMPRESSORA 3D A CAN PUIG


ANEM A CAN PUIG
Hola sóc en Marc de 3r i us vull explicar que avui hem anat a Can Puig tota la classe de tercer de primària per fer una activitat.
Ens han dividit en dos grups: el grup de la robòtica i el nostre, que era el grup que treballaria la impressora 3D. Un grup primer ha fet un clauer amb un programa i l'altre grup, ha fet funcionar un semàfor de cartró.
Mentre jo estava fent el meu clauer, la Mariona m'ha cridat i una periodista del Canal Blau m'ha fet una pregunta:
- Que et sembla això de tenir una impressora 3D?
Li he dit:
-Em sembla molt divertit i molt interessant.
Després m'ha preguntat si sabia com funcionava i li he contestat que el plàstic es fon i les capes de plàstic s'ajunten.
Quan he acabat de respondre les preguntes, he tornat a acabar el clauer.
També, una de les companyes, que es diu Mar, m'ha dit que el plàstic estava molt dur i jo també l'he tocat. Hem vist que perquè el plàstic es pugui fondre ha d'estar a dos-cents graus.
A l'acabar aquesta pràctica hem anat a la robòtica i ens han ensenyat invents. Com un d'un pàrquing i un sensor que obria i tancava la porta. També hem vist un robot que funcionava amb un comandament de la televisió i “contornejava” una cançó.
L'activitat ha durat una mica més d'una hora. A l'acabar hem tornat a l'escola.
Ha estat una experiència impressionant!
                                         




























































                                        





























Les alumnes d'Eso de Can Puig ens fan l'entrega dels clauers. Aquí teniu els resultats dels clauers:


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada